Патч-корд Ritar 1м, RJ-45, Cat.5e, CU, мідь (6137) використовується в структурованих кабельних системах для комп'ютерних мереж Ethernet, IP телефонії та передачі відео-сигналів. Призначений для підключення ноутбуків, комп'ютерів, реєстраторів, плеєрів, телевізорів, комутуючих з різним мережним устаткуванням. З його допомогою можна легко організувати надійне і якісне з'єднання між вашими пристроями. Патч-корд Ritar 1м, RJ45, Cat.5e, CU, мідь (6137) - це неекранований повнодуплексний UTP патч-корд п'ятої категорії, c 8-ми контактними модульними вилками RJ45, який підтримує швидкість передачі даних до 100 Мбіт / с при використанні 2 пар. Матеріал кабелю - монолітна мідна жила з меншим електричним опором в порівнянні з біметалічні кабелями. Це забезпечує чудові параметри передачі даних і має високі показники по анти корозійної стійкості. Цей патч-корд оснащений з двох сторін коннекторами RJ45, які покриті шаром золота для чудових характеристик передачі даних і довговічності в експлуатації. Дані коннектори витримують не менше 750 циклів з'єднання вилка / гніздо. Ritar - великий, швидко розвивається виробник акумуляторів з головним офісом в Шенженьском Індустріальному Хай-тек Парку (Shenzhen High-tech Industrial Park). В даний момент працюють 3 заводи в Шенжені, Шанхаї і Хенгьянге з чисельністю персоналу - 2000 чол. Продукція Ritar покриває такі області застосування: електричний транспорт: електромотоцикли, електроскутери, легкі потяги та інший електротранспорт. Системи безперебійного живлення. Устаткування енергозабезпечення для систем зв'язку. Системи зберігання енергії для сонячних батарей і Вітроенергостанції. Продукція Ritar застосовується на таких ринках: телекомунікації, ДБЖ. Зберігання електроенергії в системах сонячних і вітрових електростанціях. Легкі електричні транспортні засоби (ринок в 20 млрд. Доларів в 2010 році). Продукція Ritar відома у всьому світі завдяки винятковій якості, за яким стежить і яке гарантує цей бренд. Продукція Ritar добре продається більш ніж в 100 країнах і серйозно конкурує з іншими брендами. |